Grand ESG
  • AKTUALNOŚCI
  • O KONKURSIE
    • IDEA
    • KATEGORIE
    • JURY
    • REGULAMIN
    • FAQ
  • NOMINACJE
  • PARTNERZY
  • KONFERENCJA
  • PRELEGENCI
  • KONTAKT
KUP BILET

IDEA KONKURSU

Przyszłość, jaką sobie wyobrażamy, jest w naszych rękach!

Zarzadzanie zrównoważonym rozwojem w organizacjach przeszło w ciągu ostatnich lat wyraźną transformację. Od punktowych działań CSR z pogranicza filantropii, przez tworzenie strategii CSR, aż po mierzalne według jednolitego standardu cele i osiągnięcia korporacji, które pozwalają interesariuszom je ocenić i porównać. Strategia ESG i wdrażane w jej zakresie inicjatywy, rozwiązania i projekty zwiększają konkurencyjność i budują przewagę konkurencyjną w oczach coraz bardziej świadomych konsumentów. Raportowane zaś dane o realizacji konkretnych standardów z dziedzin ESG stają się coraz częściej warunkiem kontynuowania współpracy z partnerami biznesowymi.

Wprowadzając zasady ESG, nie tylko dbamy o zrównoważony rozwój i ochronę naszych zasobów naturalnych, ale także kształtujemy bardziej odpowiedzialne społeczeństwa. Działania te promują etyczne zarządzanie oraz transparentność w biznesie, budując fundamenty lepszego świata.

Skuteczność w obszarze ESG zwiększa konkurencyjność biznesową, umożliwiając interesariuszom (takim jak m.in. inwestorzy, instytucje finansowe, samorządy, kontrahenci, klienci, pracownicy czy kandydaci do pracy) podejmowanie bardziej świadomych i korzystnych decyzji.

Dlatego ustanowiliśmy konkurs Grand ESG, który promuje prawdziwe, ambitne i dobre działania z zakresu ESG – doceni liderów tych praktyk, a także nagrodzi za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG.

Weronika Mirowska
prezeska Fundacji Grand Press

„Od naszych wyborów, zarówno konsumenckich, jak i w kierowanych przez nas firmach, zależy dobrostan przyszłych pokoleń. Jesteśmy za nie odpowiedzialni. A wierząc w siłę i sprawczość działań podejmowanych zarówno w małych podmiotach, jak i w największych firmach, czekamy na zgłoszenia do konkursu, by docenić działania przyczyniające się do budowania lepszego świata. Inicjatywy takie jak Grand ESG poprawiają stan środowiska naturalnego, zmieniają środowiska pracy i życia, a także promują przejrzystą i uczciwą komunikację tych działań dla dobra nas wszystkich”.

Aleksandra Lisowska
strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group

„Zarówno w obrębie organizacji, jak i w relacjach z zewnętrznymi interesariuszami warto prowadzić przemyślaną komunikację wokół działań ESG. Przedsiębiorstwa, które w tym roku stanęły przed wyzwaniem przygotowania pierwszego raportu ESG, muszą połączyć proces zarządzania zmianą z komunikacją, która buduje zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za proces raportowania danych. Do tego dochodzi potrzeba przełożenia skomplikowanej terminologii ESG na jasne przekazy, które będą zrozumiałe dla pracowników i partnerów biznesowych. To wymaga często marketingowego podejścia – przyciągnięcia uwagi, angażowania, wykorzystania atrakcyjnych narzędzi budujących storytelling”.

MISJA KONKURSU

Promujemy

wdrożenia ESG w różnych
sektorach, istotne z perspektywy
wielu grup interesariuszy

Inspirujemy

jak w zróżnicowanych branżach skutecznie przekładać działania ESG
na efektywną komunikację

Łączymy

perspektywy wielu środowisk
w myśleniu o ESG
w sposób kompleksowy

Grand ESG

DOŁĄCZ DO NAS

  • Facebook
  • YouTube

ORGANIZATOR

KONTAKT

Fundacja Grand Press

[email protected]

PRYWATNOŚĆ

Polityka prywatności

Regulamin


© Fundacja Grand Press 2024 — All rights reserved