Grand ESG
  • AKTUALNOŚCI
  • O KONKURSIE
    • IDEA
    • KATEGORIE
    • JURY
    • REGULAMIN
    • FAQ
  • GRAND ESG 2025
    • WYNIKI
    • NOMINACJE
    • KONFERENCJA
    • PRELEGENCI
    • GALA – GALERIA ZDJĘĆ
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
WYNIKI

FAQ

  1. Czy jako agencja realizująca działania z zakresu ESG na rzecz innego podmiotu mogę zgłosić się do konkursu?

Tak, jako współzgłaszający, wspólnie z klientem i za jego zgodą.

  1. Czy jeśli zgłaszam do konkursu wdrożenie ESG, to muszę zgłosić również komunikację tego działania?

Nie. Można zgłosić tylko wdrożenie ESG. Na ocenę w tej kategorii nie ma wpływu, czy podmiot zgłosił również komunikację wdrożenia.

  1. Czy jeśli zgłaszam do konkursu komunikację wdrożenia, to muszę zgłosić również samo wdrożenie?

Nie. Można zgłosić tylko komunikację wdrożenie ESG. Na ocenę w tej kategorii nie ma wpływu, czy podmiot zgłosił również samo wdrożenie. Należy jednak pamiętać, że zgłoszone działania komunikacyjne powinny dotyczyć rzeczywiście zrealizowanych wdrożeń.

  1. Czy mogę zgłosić wdrożenie jednego działania i komunikację innego wdrożonego działania z zakresu ESG?

Tak. Można dowolnie zgłaszać zrealizowane wdrożenia i/lub komunikację wdrożeń.

  1. Czy jeśli chcę zgłosić wdrożenie działania oraz komunikację działania to muszę wypełnić dwa wnioski?

Tak, każde wdrożenie i/lub komunikacja wdrożenia powinny być zgłoszone w osobnych formularzach i traktowane są jako osobne zgłoszenia na konkurs.

  1. Czy zgłoszenia są płatne?

Tak. Tabela opłat dostępna jest na stronie www.grandesg.pl w zakładce Terminy i Opłaty. Z opłat za zgłoszenia zwolnione są podmioty z sektora społecznego NGO.

  1. Co w sytuacji jeśli w zgłoszeniu został popełniony błąd? Czy mogę je jeszcze poprawić po zakończeniu wypełniania formularza i przesłaniu go do Organizatora?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z Organizatorami konkursu, którzy poinformują, czy jest jeszcze możliwość wprowadzenia zmiany w zgłoszeniu. Jest to możliwe jedynie przed rozpoczęciem prac kapituły konkursu.

  1. Kto może otrzymać tytuł Człowieka Grand ESG?

Tytuł ten może być przyznawany osobom fizycznym: liderom organizacji, prezesom i/lub właścicielom firm i/lub Członkom Zarządu.

  1. Kto może otrzymać tytuł Człowieka Grand ESG?

Kandydatki i kandydatów do tytułu mogą zgłaszać przedstawiciele organizacji zgłaszanych do konkursu i/lub członkowie kapituły konkursu, bazując na wiedzy powziętej ze zgłoszeń.

  1. Czy w formularzu zgłoszeniowym jest możliwość podania osoby, która przez podmiot zgłaszający jest typowana jako najodpowiedniejsza do tytułu Człowieka Grand ESG?

Tak. Każdy zgłaszający może zaproponować do tego tytułu lidera z własnej firmy. Jest w tym celu przygotowane specjalne pole w formularzu zgłoszeniowym.

  1. Za co przyznawane jest Grand Prix ESG?

Nagroda przyznawana jest za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich skuteczną komunikacją wewnętrzną i/lub zewnętrzną. Oznacza to, że pod uwagę będą brane tylko te organizacje, które do konkursu zgłosiły zarówno wdrożenia ESG jak i ich komunikację.

  1. Czy nagrody za wdrożone w organizacji działania z zakresu ESG i/lub za komunikację wdrożeń z zakresu ESG będą przyznawane w każdym sektorze branżowym?

Jury ma możliwość nominować i nagrodzić najlepsze wdrożenia i/lub ich komunikację w każdej kategorii sektorowej. Może również przenieść zgłoszenia między kategoriami, a także zdecydować o nie przyznaniu nominacji i/lub nagrody w danej kategorii sektorowej jeśli uzna, że zgłoszenia nie spełniają kryteriów jakości.

  1. Jakie branże mogą zgłaszać swoje wdrożenia oraz komunikację wdrożeń?

Organizacje z wszystkich branż mogą zgłaszać się do konkursu. Muszą jednakże wybrać jedną z kategorii sektorowych.

  1. Kto może być współzgłaszającym?

Każde zgłoszenie może obejmować jeden podmiot zgłaszający i do dwóch podmiotów współzgłaszających. Przez współzgłaszających rozumie się podwykonawców lub partnerów zgłaszającego, którzy byli czynnie zaangażowani w tworzeniu wdrożenia ESG i/lub komunikację wdrożenia ESG.

  1. W jakim celu muszę załączyć prezentację do zgłoszenia?

Celem prezentacji jest uzupełnienie treści zawartej w zgłoszeniu o informacje istotne do podjęcia decyzji przez jury. Do każdego zgłoszenia należy przygotować osobną prezentację w formacie PPT/PPTX lub PDF o objętości maksymalnie 15 slajdów i wadze nieprzekraczającej 100Mb, która będzie zawierać dodatkowe informacje oraz dokumentację wdrożenia i/lub jego komunikacji (w tym m.in. wyniki przeprowadzonych badań – wraz ze wskazaniem źródła, wykresy i inne elementy graficzne, materiały audio/wideo, opisy przeprowadzonych działań).

  1. Jak mam dołączyć prezentację do zgłoszenia?

Po wysłaniu finalnego formularza zgłoszeniowego pojawi się okienko umożliwiające wgranie pliku. Ponadto na adres e-mail podany w zgłoszeniu zostanie przesłana automatyczna wiadomość z linkiem do załadowania pliku. Prosimy o sprawdzenie także folderu ze spamem, do którego mogą trafiać automatyczne wiadomości.

  1. Jak mam dołączyć oświadczenie zgłaszającego do zgłoszenia?

Po wysłaniu finalnego formularza zgłoszeniowego pojawi się okienko umożliwiające pobranie, a następnie wgranie pliku. Ponadto na adres e-mail podany w zgłoszeniu zostanie przesłana automatyczna wiadomość z linkiem do załadowania pliku. Prosimy o sprawdzenie także folderu z spamem, do którego mogą trafiać automatyczne wiadomości. Uwaga! Zgłoszenie do konkursu bez podpisanego oświadczenia zostanie wykluczone z obrad jury.

Grand ESG

DOŁĄCZ DO NAS

  • Facebook
  • YouTube

ORGANIZATOR

KONTAKT

Fundacja Grand Press

[email protected]

PRYWATNOŚĆ

Polityka prywatności

Regulamin


© Fundacja Grand Press 2024 — All rights reserved