Ogłaszamy jurorów konkursu Grand ESG

Konkurs Grand ESG promuje prawdziwe, ambitne i dobre działania z zakresu raportowania działalności pozaekonomicznej. Jury konkursu doceni liderów tych praktyk, a także nagrodzi za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Organizatorzy ogłaszają pierwszych jurorów konkursu.

Zgłoszenia do Grand ESG przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których dwa składy jury przyznają nagrody za najlepsze wdrożenie ESG i najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Jurorzy będą oceniać wszystkie nadesłane zgłoszenia w obu grupach. W kategoriach międzysektorowych, tj. w nagrodach Grand Prix ESG oraz Człowiek Grand ESG decyzję o nominacjach oraz zwycięzcach podejmuje pełen skład jury, czyli członkowie obu grup jurorskich.

W skład jury Grand ESG wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego.

Poniżej skład jury Grand ESG:

  1. Dominika Bagińska-Chyłek, head of ESG, Robyg SA
  2. Bartosz Bieszyński, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu, PGE
  3. Marcin Gaworski, prezes SAR, CEO & Co-founder 180heartbeats + jung v. Matt
  4. Justyna Górniak, CEO Papaya Films, Liderka Zrównoważonego Rozwoju
  5. Karolina Gromke, managerka ds. ESG, Benefit Systems
  6. Ewelina Jabłońska-Gryżenia, head of sustainability, Grupa Raben
  7. Dorota Jankowska-Tomkow, director of procurement and ESG, LPP SA
  8. Urszula Jóźwiak, prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego
  9. Magdalena Kitlas, dyrektorka departamentu relacji, Pracodawcy RP
  10. Magdalena Krukowska, dziennikarka, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, Forbes
  11. Lidia Kwiatkowska, koordynatorka ds. ESG, PZU
  12. Barbara Lisiewicz, dyrektorka departamentu różnorodności społecznej, UM Wrocław
  13. Ewa Łabno-Falęcka, dyrektorka ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Mercedes-Benz Manufacturing Poland
  14. Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej, Provident Polska SA
  15. Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  16. Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
  17. Iwona Michalczyk, CEO Garden Of Words
  18. Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska
  19. Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press
  20. dr Eliza Misiecka, członkini Rady ZFPR, dyrektor generalny Genesis PR
  21. Przemysław Mitraszewski, pełnomocnik zarządu i dyrektor ds. relacji zewnętrznych, LPP
  22. Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji, DB Schenker
  23. Jan Mróz, dyrektor pionu komunikacji i public affairs, Warner Bros. Discovery w Polsce
  24. Małgorzata Nieciecka-Sosińska, marketing manager, EON
  25. Łukasz Niewola, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju, Lux Med
  26. Magdalena Olborska, ESG manager, Samsung Electronics Polska
  27. Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka ESG
  28. dr Marta Potocka, kierowniczka projektu w biurze zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej, ORLEN SA
  29. Bartłomiej Rajchert, prezes SAPR, CEO & Founder GDS, Grupa Doradztwa Strategicznego
  30. dr hab. Bolesław Rok, professor of corporate sustainability management, dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
  31. Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej i ESG, T-Mobile
  32. Magdalena Rzeszotalska, szefowa działu zrównoważonego rozwoju i ESG, Polpharma
  33. prof. SGH, dr hab. Ewelina Szczech-Pietkiewicz, dyrektorka Instytutu Międzynarodowej Polityki Gospodarczej, prodziekanka Szkoły Doktorskiej, SGH
  34. Renata Szredzińska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
  35. Izabela Tworzydło, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej, Bank BNP Paribas
  36. Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, Ergo Hestia
  37. Katarzyna Życińska, prezeska ZFPR, prezeska 38 Content Communication

Organizator przypomina, że 20 grudnia upływa drugi termin zgłaszania uczestnictwa w konkursie. Aplikacje przyjmowane są w trzech terminach, które różnią się wysokością opłaty konkursowej. Drugi termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 grudnia, trzeci będzie trwać do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 roku. Jeżeli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu drugiego terminu przyjmowania zgłoszeń nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, to zgłaszającego obowiązuje opłata z trzeciego terminu.

Organizator: Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group

Mecenas konferencji: ORLEN

Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends